Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Math Cascaruda - 22-01-2017 14:52:24
Geldzaken & Recht

Best Tipp i.A. von Art Collect International GmbH boekt geld af


ook ik ben een tijdje terug gebeld door iemand  , ja  ik zou ooit eens met een enquette mee hebben gedaan en gratis loten nu hebben gewonnen , naja best , met nadruk heb ik nog gevraagt dat ik niet gelijk vast zat aan die loterij maar nee ik deed eerst gratis mee en ik zou een e- mail of de papieren thuis gestuurd waar verdere informatie bij was, voor op te zeggen voor verdere deelname en gang van zaken, ik heb nog e-mail, nog papieren ontvangen en dus verder niets meer van hun vernomen.
maarja moesten ze wel ff me rekeningnummer (werd opgenomen) hebben mocht ik iets winnen op die gratis loten en je raad het al. ik kreeg een berichtje van ing:



geachte heer sommers,


u heeft best tipp i.a. von art collect inte gemachtigd om periodiek geld van uw rekening nl04ingbxxxxxxxxx af te schrijven. deze afschrijving vindt op 23 januari 2017 voor het eerst via een europees incasso plaats. u ontvangt dit bericht zodat u kunt https://bankieren.mijn.ing.nl/particulier/betalen/incassos/overzicht" target="_blank">controleren of de afschrijving terecht is.


is de afschrijving niet terecht?
dan kunt u deze https://bankieren.mijn.ing.nl/particulier/betalen/incassos/overzicht" target="_blank">weigeren. wanneer de incasso al heeft plaatsgevonden kunt u deze in veel gevallen https://bankieren.mijn.ing.nl/particulier/betalen/incassos/overzicht" target="_blank">terugboeken met de mobiel bankieren app of in mijn ing. als dit niet lukt kunt u https://bankieren.mijn.ing.nl/particulier/betalen/index?view=contact" target="_blank">contact met ons opnemen. wij helpen u graag.


met vriendelijke groet,
fred tuininga
directeur klantenservice

ik heb deze incasso gelijk geweigerd.

wat moet ik nu verder doen?